HTML

Introduction

ikonkep.png

Üdv! Az oldalt elsősorban azért hoztam létre, hogy átadjak valamit az én világomból. Szeretek fotózni, nagy kedvencem a vintage stílus, és írok mindenről, ami érdekel - nem ritkán az előző két témán belül. Have fun!name2.png

  twitter / flickr / email

Első poszt

2014.06.12. 10:26 Blanka K.

Üdvözlök mindenkit az új blogomon! Rájöttem, hogy túl exhibicionista vagyok ahhoz, hogy a gondolataim négy lap között maradjanak vagy minden esetben 140 karakterbe tömörüljenek, úgyhogy újra írásba kezdek. Szerintem tizenöt éves koromban csináltam utoljára ilyesmit, szóval biztosan beletelik még egy kis időbe, amíg visszaszokom. De amúgy nagyon izgatott vagyok, rengeteg ötletem van, hogy mikről fogok posztolni, érdemes figyelemmel követni az oldalt ezután.
Most pedig welcome drink helyett fogadjatok szeretettel egy playlistet, amibe az olyan kedvenc vidám dalaimat gyűjtöttem össze, amik nyáron utazás alatt, a bulikon, de még a másnapokon is életet töltenek belém. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://embroidery.blog.hu/api/trackback/id/tr676297428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása