HTML

Introduction

ikonkep.png

Üdv! Az oldalt elsősorban azért hoztam létre, hogy átadjak valamit az én világomból. Szeretek fotózni, nagy kedvencem a vintage stílus, és írok mindenről, ami érdekel - nem ritkán az előző két témán belül. Have fun!name2.png

  twitter / flickr / email

Fishing on Orfű 2014. 06. 19.

2014.06.20. 14:46 Blanka K.

Tegnap a Fishing on Orfű első napján jártam, és csakúgy mint eddig, idén is rettenetesen jó a buli. Eleve nagyon szeretem a fesztiválhangulatot, a rengeteg koncertet, a sok egészségtelen, de annál finomabb street food-ot és hogy akárhol vagy, ott éppen történik valami érdekes. 

fishing02.png

A tegnapi line-upból az Ivan and The Parazol érdekelt a legjobban. Nagyon szeretem a zenéjüket, a Nagyszínpad versenyen is nekik drukkoltam. Természetesen most sem okoztak csalódást, hihetetlen, mennyire lelkesek voltak és mennyi energia tombolt bennük. Az első sorból külön élvezet volt végigugrálni. 

parazol.png

parazol01.png

parazol02.png

parazol03.png

Utána átmentünk megnézni a Kaliforniából érkezett letlive. nevű post-hardcore bandát, de lélekben nem igazán voltam felkészülve a berendezés törés-zúzására meg a screamo-ra, úgyhogy addig leléptem körbenézni. Mikor visszaértem, mondta a barátom, hogy kár, hogy elmentem, mert az énekes csávó megmászta az egész színpadi állványzatot. Jellemző. 

21.30-kor kezdett az idén, két koncert erejéig újra összeállt annabarbi (Egyedi Péter, Örményi Ákos - Óriás, Bátor Bence - egykori Amber Smith és testévre, Bátor Gergő a tagok). Amikor ők működtek, én a barbi szónak csak a klasszikus jelentését ismertem, szóval hiába visszatérés volt, számomra az újdonság erejével hatott a banda. Az Óriást amúgy szeretem szeretem és hát érthető okokból a hangzásvilág és a stílus is nagyon hasonlít, szóval ezt a koncertet is baromira élveztem. Pláne, hogy a pogóból kicsit én is kaptam véletlenül, úgyhogy a szemem fájlalása közben azért igazi badassnek éreztem magam. 

annabarbi.png

annabarbi01.png

Végezetül, miután betoltunk két hatalmas adag potato chipset, majd a kulináris élvezetek tetőzését savanyú gumicukorral próbáltuk elérni, átmentünk az éjfélkor kezdődő Intim Torna Illegálra. Ez már az OTP Nagyszínpadon volt, az előző koncertek kisebbeken. Ugyebár a Fishingen a nagyszínpad egy domb alján van, viszont a mellette vezető út felfelé visz (Mecsek for the win), úgyhogy a sétányról rá lehet látni a teljes közönségre. Szeretek itt megállni és nézni, ahogy az a hihetetlenül sok néző egy emberként tombol, nagyon varázslatos látvány. Persze az még jobb, amikor két perccel később már te is részese vagy a tömegnek. 

iti.png

Sajnos idén csak egy napot tudtam kint lenni, de ha minden jól megy, jövőre már nem húzzák keresztbe a nyári programokat olyan pitiáner dolgok, mint az érettségi, és egész végig ott lehetek. 

fishing03.png

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://embroidery.blog.hu/api/trackback/id/tr816389531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása